Innhold
-
IdentitetstyveriID-tyveriforsikring er inkludert i TwoCards og dekker advokatbistand med inntil kr 50.000,- dersom ID-tyveri oppstår. Kortet må være brukt de siste 45 dagene eller ha utestående rentebærende kreditt når ID-tyveriet ble oppdaget.
-
Reklamasjon
Fyll ut skademeldingsskjema og send på e-post til reklamasjonsavdelingen på vårt kundesenter.
E-post: reklamasjon@eika.no
Egenerklæring ved ikke mottatt vare, dobbelt belastet etcEgenerklæring ved uautorisert bruk (kort er tapt eller stjålet)
-
Vanlige spørsmål
Minibanken slukte kortet mitt, hva skal jeg gjøre?
Dersom minibanken har slukt kortet ditt, kan årsaken være:
- Skader på magnetstripen
- At kortet er blitt sperret
- Tekniske feil ved minibanken
Ta kontakt med banken din eller vårt servicesenter snarest dersom dette skjer.
Hvordan kan jeg endre kredittgrensen på kortet?
Du kan søke om endret kredittgrense i nettbanken eller kontakte kundeservice. Hvis søknaden godkjennes, endres grensen umiddelbart.
Glemt PIN-Kode?
Du kan hente PIN i nettbank hele døgnet for bank- og kredittkortene dine. Logg deg inn i nettbanken > Hent PIN.
Finner ikke gyldig kort for å hente ut PIN-kode
Dessverre er det en noen PIN-koder som ikke kan hentes ut i nettbanken da de er for gamle. I slike tilfeller vil du få beskjed om: ”Finner ikke gyldig kort for å hente ut PIN-kode.” Vi ber deg da om å ta kontakt med Eika Servicesenter på tlf. 09222.
Finnes det mulighet for eFaktura?
TwoCards tilbyr eFaktura til sine kunder. Når du har betalt en regning i nettbanken vil du oppleve å få spørsmål om du ønsker å bruke eFaktura. Si "ja takk" og din neste faktura kommer som eFaktura. Alternativt går du inn på eFaktura tilbyder og finner Eika Kredittbank.
Du kan også bestille eFaktura ved å logge deg inn i nettbanken - Min oversikt - Kort - eFaktura.Hva er revolverende kreditt som kommer på fakturaen?
Revolverende kreditt er beregnet rente for benyttet kreditt på kredittkortet.
Kan jeg få endret forfallsdato på fakturaen?
Ja, du kan velge mellom forfallsdatoene 5., 15. og 25. Send en mail til twocards@eika.no for å endre forfallsdato.
Må jeg vente på neste faktura med å sjekke transaksjonene mine?
Nei, du kan når som helt sjekke transaksjonene dine i app eller nettbanken (Min oversikt – Kort – Transaksjoner).
Jeg får ikke opp eFakturagrunnlaget mitt
Sannsynligvis har du en POP-UP blokkering som stopper dette. Du kan rette dette ved å klikke på Verktøy- POP-UP blokkering – alltid tillate POP-UP fra dette området.
Jeg bor i utlandet og trenger Iban og Swift for å betale regningen min
Du trenger følgende informasjon for innbetaling til oss:
BIC: DNBANOKKXXX Elektronisk IBAN-kontonummer: NO9870500662172 Papirformatert IBAN-kontonummer:
NO98 7050 0662 172